2017. máj 06.

Falvédőversek

írta: skolikagnes
Falvédőversek

Emlékeztek nagyanyáink hímzett falvédőire, és az azon olvasható néha okos, néha viszont nagyon bugyuta szövegekre?

Jó hír a falvédő után nosztalgiázóknak, hogy kezd újra divatba jönni a hímzett falikép.

87559_727808_1000x700.jpgÍrtam néhány versikét, ami szerintem simán megállná a helyét a falon, a hímzett virágcsokrok, levélindák, emberalakok között. Mondjuk némelyikhez érdekes illusztráció társulhatna, de ennek az elképzelését rátok bízom:-)

Nos akkor lássunk párat a XXI. század falvédő versikéi közül:

 

Az én párom olyan legyen,

Mindent akciósan vegyen!

 

Kuktában fő puhára a csülök,

az öledbe addig becsücsülök.

 

Ablakomban ül egy szarka,

jó vastag az uram….gyűrűje.

 

Főzök neked dödöllét,

Megnyalod a szád szélét.

 

Szomorú a babám szeme,

leégett a krumplipüre.

 

Az én konyhám nagyon modern,

nem is főzök benne sosem.

 

Rózsabimbót szedek neked angyalom,

és utána megdöntlek az asztalon.

 

Az én uram rendes ember,

fizetéskor mindig elver.

 

Sok a gyerek, kevés a szalonna,

Eriggy babám, állj ki a sarokra!

 

-------------------------------

Vicces, vidám, vagy épp elgondolkodtató írásokra vágysz? Olvass bele az Olasz vacsora című könyvembe:

http://www.skolikagnes.hu/reszletek-olasz/

 

 

 

 

Szólj hozzá