2017. feb 01.

A mezítelen férfi - folytatásos történet III. rész

írta: skolikagnes
A mezítelen férfi - folytatásos történet III. rész

                Az eset után két évvel, egy szép szeptemberi reggelen – ami történetesen ma volt –, megint mentem dolgozni hozzájuk. Emberünk egészen normálisan fel volt öltözve, holott megint táppénzen volt. Eltört a válla vagy mi, és ezért fel volt kötözve a jobb karja. Póló volt rajta, cipő, és – mint utóbb kiderült – egy gumis derekú rövidnadrág.

Készült elmenni hazulról, közben beszélgettük. Egyszer csak feltűnt, hogy szerencsétlen flótás a bal kezével próbálja a jobb első nadrágzsebébe betuszkolni a pénztárcáját, de nem nagyon akart sikerülni. Csak próbálkozik, csak dugdossa, csak cibálja, de nem megy.

Belőlem meg rögtön előtört a segíteni akarás, de persze nem ugrottam neki rögtön, megkérdeztem hogy segítsek-e? Hálás mosollyal elrebegett egy köszit, és meg odaléptem, határozott mozdulattal megragadtam a  fránya bukszát és becsúsztattam a szép ember nadrágjának a jobb első zsebébe.

smiley-1981935_640.png

 Ebben a pillanatban felrémlett valami egy bordó törölközőről és a helyzet veszélyességéről, de elhessegettem a gondolatot. Miután a buksza célt ért a zseb aljában, folytattuk a dolgukat. Ő a pakolást én a takarítást.

Közben kezdtem rajta gondolkodni, hogy miért pont abba  a zsebbe akarta a bukszát betenni? Mert ugye én beletettem, de ha fizetni akar, nem fogja tudni kivenni. És ha nem lesz senki, aki segít, akkor szívott egy nagyo

Valószínűleg az egyetlen ok az volt, hogy csak ez az egy zseb volt a nadrágon, de nem volt nagy kedvem alaposabban szemügyre venni az érintett ruhadarabot.

Mielőtt  elindult, megkérdezte, hogy megfelelő ruhadarab-e a rövidnadrág, mert hogy 12 fok volt és esett az eső. Hát igazából nem tudtam mit válaszoljak, később rájöttem, hogy nem is nagyon várt választ. Elmagyarázta ugyanis, hogy azért van rövidnadrágban, mert annak gumis a dereka, és fel tudja egyedül venni, de a zipzáras, gombos nadrággal fél kézzel nem tud mit kezdeni.

Na ennél a pontnál nem voltam segítőkész, nem ajánlottam fel a  segítséget  a hosszúnadrág felhúzásában, úgyhogy szegény rövidnadrágban ment az orvoshoz.

Ja, mellesleg kaptam egy üveg bort ma. Persze nem a zsebbe nyúlás miatt, hanem mert szülinapom volt…

 

Ha tetszik az írásom, látogass el a weboldalamra: www.skolikagnes.hu

 

olasz_kicsi.jpg Novellák, humoros történetek.

Olvass bele: http://www.skolikagnes.hu/szivesen-megkostolnam-az-olasz-vacsorat/

 

Mentés

Szólj hozzá