2019. jan 01.

Új év, új remények

írta: skolikagnes
Új év, új remények

2019. január 1.

Békés, boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!

És akkor fogjunk neki a tervezésnek:-) Én egyelőre még nem látom át az évet, lesz benne egy országváltás, már a tavasszal, ez az egy, ami tuti biztos.

Sajnos az elmúlt év vége nem sikerült valami fényesen, sok szomorú esemény volt, de talán egy pozitív is. Átgondoltam kicsit a dolgokat, azt amit a jövővel kapcsolatban eddig terveztem, úgyhogy most újratervezés van. A blogba ezután tematikusan fogok írni, a privát életemről is, de a könyvekről is, és persze interjúk is lesznek, ezért kicsit átrendeztem a felületet.

flowerpot-2756428_1280.jpg

Az utóbbi időben sok új dolgot kipróbáltam, ezek jobbára konyhai praktikák, de tavasztól kerti témák is lesznek. Mesélek majd a kirándulásainkról, és persze a meseírós munkámba is beavatom a látogatókat.

Tartsatok velem, iratkozzatok fel a blogra!

 

Szólj hozzá

új év blogírás tervezés útinapló kerti praktikák kreativ hobbi